مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 08:202022-11-16سياسي

طرح «با ستاره ها»  به منظور معرفی شهدای اردبیل برگزار می شود


طرح «با ستاره ها» عنوان برنامه ای است که در فرهنگسراهای شهرداری باهدف معرفی شهدای بنام اردبیل برای نوجوانان برگزار می شود.

- طرح با ستاره ها  به منظور معرفی شهدای اردبیل برگزار می شود ایسنا/اردبیل شهردار اردبیل گفت: طرح با ستاره ها عنوان برنامه ای است که در فرهنگسراهای شهرداری باهدف معرفی شهدای بنام اردبیل برای نوجوانان برگزار می شود.

محمود صفری 25 آبان در جلسه کمیته فرهنگی و فضاسازی کنگره ملی بزرگداشت 3400 شهید استان اردبیل با بیان این مطلب افزود: تجلیل از بانوان نویسنده دفاع مقدس، ساماندهی تابلوهای معابر، برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس، نام گذاری معابر شهری بنام شهدا و .

از دیگر فعالیت های شهرداری برای برگزاری کنگره است.

شهردار اردبیل گفت: در راستای تولید محتوای دیجیتال برای پیشبرد اهداف فرهنگی کنگره شهدا، نرم افزار زیارت مجازی شهدای اردبیل توسط اداره فناوری و اطلاعات شهرداری طراحی و ایجاد شده و به صورت رسمی رونمایی خواهد شد.

وی اضافه کرد: برگزاری کنگره 3400 شهدای اردبیل فرصتی برای ادای دین به روح بلند شهدایی است که با شجاعت، دلاوری و نثار خون خویش آزادی، سربلندی و اقتدار را برای کشور رقم زدند که وظیفه ما نیز در قبال از خودگذشتگی شهدا حفظ و پاسداشت خون گران بهایشان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «با ستاره ها»  به منظور معرفی شهدای اردبیل برگزار می شود

طرح «با ستاره ها»  به منظور معرفی شهدای اردبیل برگزار می شود